Θεόδωρος Γιοβαζολιάς

 1 Αναπληρωτής  Καθηγητής
Συμβουλευτικής Ψυχολογίας

 

Στοιχεία για επικοινωνία

Γραφείο A5.007, ισόγειο, νέο κτήριο ΣΚΕ

Τηλέφωνο: 28310-77520

E-mail: giovazot@uoc.gr

Ταχυδρομική διεύθυνση: Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Τμήμα Ψυχολογίας
Πανεπιστημιούπολη Γάλλου
741 00 Ρέθυμνο

Σπουδές

1996: Πτυχίο Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης
1997: Μεταπτυχιακό Δίπλωμα (MSc) στην Συμβουλευτική Ψυχολογία, Manchester Metropolitan University, UK
2000: Διδακτορικό (PsychD) στην Συμβουλευτική Ψυχολογία, University of Surrey, UK

Επαγγελματική εμπειρία

2002-2003: Διδάσκων Ψυχολογίας και Παιδαγωγικής του Εφήβου (Π.Δ. 407/80), Τμήμα Φιλολογίας, Πανεπιστήμιο Πατρών.
2002-2003: Επιστημονικός Συνεργάτης Συμβουλευτικής Σταδιοδρομίας, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικών και Τεχνολογικών Επιστημών – πρώην ΣΕΛΕΤΕ).
2002-2005: Διδάσκων Συμβουλευτικής Ψυχολογίας (Π.Δ. 407/80), Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
2004: Διδάσκων Συμβουλευτικής Γονέων και Παιδιών (Π.Δ. 407/80), Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
2005-2010: Λέκτορας Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
2010-2015: Επίκουρος Καθηγητής Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

2015-Σήμερα: Αναπληρωτής Καθηγητής Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Eρευνητικά ενδιαφέροντα

Διαπροσωπική (π.χ. γονεϊκή, συντροφική) αποδοχή-απόρριψη και οι επιπτώσεις τους στην ψυχολογική προσαρμογή παιδιών και ενηλίκων, σχολικός εκφοβισμός και θυματοποίηση, συμβουλευτική φοιτητών, συμβουλευτικές παρεμβάσεις σε εξαρτημένα άτομα, διατροφικές διαταραχές στον φοιτητικό πληθυσμό.

 

Αντιπροσωπευτικές δημοσιεύσεις

1. Giaouzi, Α. & Giovazolias, Τ. (2015). Remembered parental rejection and social anxiety: The mediating role of partner acceptance-rejection. Journal of Child and Family Studies, 24(11), 3170-3179.
2. Mitsopoulou, E. & Giovazolias, T. (2015). Personality Traits, Empathy and Bullying Behavior: A Meta-Analytic Approach. Aggression and Violent Behavior, 21, 61-72
3. Papadaki, E. & Giovazolias, T. (2015). The protective role of father acceptance in the relationship between maternal rejection and bullying: A moderated-mediation model. Journal of Child and Family Studies, 24(2), 330-340.
4. Passa, I. & Giovazolias. T. (2015). Evaluation of a self-help group for parents of substance addicted offspring: A mixed methods approach. Substance Use and Misuse, 50(1), 32-39.
5. Giovazolias, T. & Themeli, O. (2014). Social learning conceptualization for substance abuse: Implications for therapeutic interventions. European Journal of Counselling Psychology, 3(1), 69-88.
6. Giovazolias, T. (2014). The moderating role of Parental Power/Prestige on the relationship between Parental Rejection and Psychological Maladjustment in a Greek student sample. Cross-Cultural Research, 48 (3), 240-249.
7. Giovazolias, T., Tsaousis, I., & Vallianatou, C. (2013). Psychometric Properties of Eating Disorders Examination Questionnaire (EDE-Q): Factor Structure and Internal Consistency in a Greek non-clinical Sample. European Journal of Psychological Assessment, 29(3), 189-196.
8. Malikiosi-Loizos, M. & Giovazolias, T. (2013). Counseling in Greece. In T. Hohenshil, N. Amundson, & S. Niles (Eds). Counseling around the World: An International Handbook. (pp. 215-223). Alexandria, VA: American Counseling Association
9. Tsaousis, I., Giovazolias, T., & Mascha, K. (2012). Translation and Psychometric Properties of the Child Parental Acceptance-Rejection Questionnaire (PARQ) – Short Form in Greek. In K.J. Ripoll Núñez, A.L. Comunian, & C.M. Brown, (Eds). Expanding Horizons: Current Research on Interpersonal Acceptance. (pp. 215-228). USA: Brown Walker Press

 

Αναλυτικό CV